متن آهنگ 420 از رضا پیشرو

متن آهنگ زیبا و شنیدنی ۴:۲۰ از رضا پیشرو

Text Music 4:20 Reza Pishro

صدا این شیپوره رو میشنوین ، شیپور صلحه بچه ها ، شیپور صلح

سلام کنین شیپور صلح بچه ها  بچه ها شیپور صلح

ماهمیشه لوتی منش بودیم جریان موزیکی بوده همیشه اینشکلی جلو رفتیم

ولی نمیدونم فاز کف خابی و خیابونی و ابروتو بزنم و ا اینجور حرفا داستانش چیه

حواسم هست وقتی حرف میزنی راجه بم

دس میزنی کابل برق

مواظب خودت باش ، مهمات نمی خوام

بد نگاه کنم توو چشات صد نفر میان تو کارت تو شاخت

فک نزن توو مغزم مشتای من مث نارنجک همش فقط تو فکن

با لگد و چک تو قهرم ، وقتی داد زدم بوبد زد بیرون از شلوارت

چاقالا دوستم دارن ولی تو شکن

منم یه شیر مهربون تنومند

یادت باشه احترام بزار میای پهلو من

حرف میزنی آب دهن بیاد تو گلوت بعد

حتی اگه باشی شرورترین شرورتر اه

این کوچولو خواب بود کی بیدارش کرد

کی بیدارش کرد کی بیدارش کرد

(چهار بار)

شرایط بد شد هممون پیچیدیم طرف اینگیلیس

افتخار ایرونی سمند بی گیریس

عشق رفتن توو منوتو بی بی سی

هنو در کو× ریویل ای

شاگردات ازت جدا میشن با یه عابربانک

مثل لاشخوراتم فهش بدن لای کامنت هام

پسرم بود صداش کردم روبرته کارلوس

نمیتونه مهار بکنه این کلنگ و کاندو..م

اگه گوشات خوب نمیشنوه بلند کند باندو

روزگار بام کاری کرد شدم کماندو

صدای ژیان ماری

زیادی صرفه داری

توف کاری رو ولش کن بگو چی تو کت داری

×××× با سویچ قلابی

دروغ گوی تکراری بگو چی تو کت داری

جز کلید انباری و موزیک نه سال پیش

این کوچولو خواب بود کی بیدارش کرد

کی بیدارش کرد کی بیدارش کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.